Friday, July 2, 2010

....new house new campus life.....

salam guys.....
lme jugak xmembersihkan habuk2 dlm blog nie....bila ada masa barulah boleh nak menulis nie...kalau tidah aku ni malas jugak...seminggu sudah belalu...dah duduk kat rumah sewa baru di PT 4532 Desa Mardiah, Jln panchor Kemumin....huhuhurumah baru bersama roomate baru dan housemate baru atin, fida,meera, lala, mira n wawa....wat ever, so far so good jugak duduk rumah baru ni......alhamdulillah selama seminggu aku duduk kat sini semuanya okay sahaja...berulang dari rumah ke maktab ketika ada kuliah sahaja....tapi masalah sekarang transport xada lagi...susah nak bergerak juga...dugaan pun banyak jugak...sepanjang aku mula duduk kat rumah sewa nie, kejap2 ada rasa sedih, kejap2 boleh hepi...duduk jauh dengan adik aku menyeksakan jugak....tapi terpaksa nak hadapi jugak....setiap kali ada sahaja yang tak kena...Ya Allah Ya Tuhanku....Kau berkatilah hubungan yang terbina ini...aku tak sanggup kehilangannya Ya Allah...adik yang telah aku anggap sebagai darah dagingku sendiri...amin...