Monday, December 21, 2009

-roUnd2 a.k.a jln2 saje-


cuti kadang2 sesuatu yg mnggembirakan dan kadang kal sesuatu yg membosankan..bila cuti mahu ada kuliah..ble ada kuliah nk cuti pula..inilah manusia ek...haha..apa aku buat masa cuti ek?biasalah g jln2, kenduru kawen..tu je la kejenye...xader keje lain...elain tu tym cuti matlah sesuai ddk umah je..fav ak kalau ddk umah nie apa lagi kalau bkn tgk tv..what kind of movie, drama or anythng yg ak tgk ek"xksh la..aslkan best..dpt jugak hilangkan boring...cuti ak dihabiskan dgn kerja bjln2 bsama family...


mak ngah ngan alia (anak sepupu aku)


pa & ma


azan a.k.a ateh

baba+adik+efa

gAtherIng of clIffoRdian sPm 2006


setelah sekian lama baru aku ada peluang nka jumpe kwn2 lama aku...setelah aku meninggalkan sekolah, aku mengambil peluang nie utk jumpe kwn2 lama ak...walupun xramai sgt..st least lepas jugak rndu kat sekolah n kwn2 ak...antara yg bersama dlm our gathering tu ialah atin, ummi, ieni, key ah, shahira, syaira, farhana, sutina, wahida, fizah, facy, angah, sahaq, nuar, shuk, jan, azim, pudin, syafiq rosly, hana, lilin, afiq (yg byk berubah) n ada la lg nama yg xdisebutkn....gathering tu tok discuss psl our team la....about our batch...sound like inetresting
gak plan yg dirancang...ak plak pegnag jwtn sbg biro apa ek?hurm, biro protokol bersama ngan facy..hahaha....lawak jugak..aku jarang pegang biro protokol nie....at least do my best as a new job...kunag3x....semasa ak g gathering nie ak lepak umah pak ngah ak beberapa hr b4 balik kuantan semula...



ad sapientiam???as long as i can....



makhluk mne yg kandid gambar nie ntah..

xd tmpat lain nak mkn selain kat kfc je la..

nk tangkap gambar ke nak gaduh..ak pn xtaw apa aku buat mase nie..

::+_mase kenduRi kawen kak chIk_+::


hurm, sepanjang cuti nie apa ak buat pe ek?xd apa2 yg best sgt..kenduri, gathering,jln2 ngan family...2 je la keje ak...

firstly, mle2 cuti menjelma pas abis exam ak balik umah la..then, kne balik raub pulak dah..sbb kazen ak kawen...so, aku kne la tlg apa2 yg patut....1st night smpi tu g tdo umah mak su aku a.k.a. ibu ler..pemintaan adik aku tue....keesokan harinya g plak umah mama d
e...sbb byk keje kene buat...aku pn kne ringannya tangan aku nie memberikan bantuan...hahaha..mcm byk je mende ak buat...juz completekan beg2 kertas utk dibagikan kpd tetamu mse majlis perkahwinan jer...hahaha...so,mlm tu tdo kat umah kak chik je la yg bersebelahan umah mama dia...hurm, akka chik beli umah sebelah umah mama dye?org kata rezeki jugak...baru mendirikan rumahtangga daha ad umah..umur kaka chik pulak sebaya dengan along...21/11 adlh majlis akad nikah....then 22/11 plak majlis persandingan la..apa lagi...walau mcm ne pn, mlm ahad tu ak tdo kat umah kak chik, tp esk pagi kne g umah ibu balik sbb nk buat mskn pengantin...tukang2 msk adlh ibu, mama, mak tam n mama(wife ayah kat kechau,lupa la plak nama nyer)....ak tolong setle keje2 yg xrumit
la...sbb nk buat mskn pengantin xpyh complicated sgt mama de kata...so, kitorg sume just wat yg simpe dr biasa...ak tlg buat utk buah2an...my favourite tue...smpi menyelam minum air sbb smbl buat ak mkn la..hahaha.

::+_aku bergambAr ngan adiK2..nk tngu ak kawe xtAw la ble_+::


::+_kandid by adik ya_+::



::+_their hapy day_+::